1 STALKERS
DREAMER ;
FACEBOOK SHOP ASK.FM BLOGSKIN +FOLLOW
Ragam : Grrr..Takutnya saya !
Posted Oct 10, 2013 // 3:38 AM

Banner sendiri XD Khas untuk pos ni

POSITIF & NEGATIF
  • Perasaan takut mesti ada dalam diri semua manusia. Even kita confident 100% yang kita ni berani, tapi mesti ada benda yang kita takut. Takut jugak tak semestinya perkara yang menyeramkan, tetapi merangkumi dalam semua aspek. 
  • Lihat saja, banyakcontoh sebenarnya perasaan takut ni. Tetapi, tak semestinya perasan takut banyak membawa kepada kesan negatif, sebenarnya perasaan takut juga boleh jadi pendorong dan pembingbing kepada kita terutama pelajar.
TIDAK BERANI MENYATAKAN PERASAAN TAKUT 
  • Kalau kita takutkan sesuatu perkara atau benda, mesti akan jadi bahan ketawa kepada kawan-kawan lain.Perkara ini menyebabkan kita hanya memendamkan sahaja rasa takut yang menular dalam diri kita.Mengapakah kita tak berani menyatakan perasaan takut ?
  • Perasaan takut bukanlah sesuatu perkara yang kamu patut rasa malu kerana setiap manusia mempunyai perasaan takut mereka sendiri.Cuma perasaan takut adalah berlainan bagi setiap individu.Sebagai contoh, kita mungkin takut kepada serangga tetapi dengan mudah saja rakan kita mampu pegang serangga tu.
0 Comments:

Post a Comment

1# Harsh word not allowed
2# Support word , I say THANKS ^^

... Back to the blog?