1 STALKERS
DREAMER ;
FACEBOOK SHOP ASK.FM BLOGSKIN +FOLLOW
[ISU] Isteri kena pukul teruk
Posted Aug 14, 2013 // 7:57 PM


Assalamualaikum, rasanya semua orang dah tengok kut video isteri tu kena pukul dalam lif . Ya Allah, zalim gila si suami, sanggup penumbuk, sepak terajang isteri . Dahla depan anak - anak . Isteri dia pun arina tengok, kenapa nak kawin dengan si suami ? Korang nak jadi macam tu ke someday nanti ? Arina tak nak, so fikir dulu sebelum kawin kalau x nak perkara macam ni berlaku. Kalau dah jadi, tak boleh nak buat apa ..




Seram kan ? Creepy gila macam kes dalam cerita hantu je >,< Tapi korang kena jugak tengok video ni supaya jadi pengajaran dan ikhtibar untuk masa depan (cewah) Haha, dah macam apa lagi punya pandai cakap T_T // tampar mulut sendiri //

Hurm, setakat ni saja, so ingat jangan buat tindakan tanpa berfikir .. termasuk yang belum berumah tangga dan sudah berumah tangga . Bye, Assalamualaikum .. // lambai tangan //
1 Comments:
Blogger Afiqah Junizan said...

JOM JOIN. ANDA DI TAGGG . KLIK SINI UNTUK JOIN

August 14, 2013 at 8:58 PM  


Post a Comment

1# Harsh word not allowed
2# Support word , I say THANKS ^^

... Back to the blog?