1 STALKERS
DREAMER ;
FACEBOOK SHOP ASK.FM BLOGSKIN +FOLLOW
Saranghaeyo, sayangku ! ( Bab 2 )
Posted Jun 14, 2013 // 1:13 AM
BAB 2


Agak sukar bagi Fazwan, kerana sukar mendapat kepercayaan dari Ain . Dia akan berusaha dan berusha mencari jalan lain ! Sudah dua tahun dia mencuba, tetapi masih gagal . Kini Sya sudah berumur 19tahun . Yaa, aku rasa aku dapat puaskan nafsu aku pada dia . Bisik hati Fazwan

Selepas solat isyak Sya menemani adiknya mengulangkaji pelajaran . Tiba-tiba, fon nya berdering . Bukan dia tak mahu angkat,cuma ia panggilan dari Ain . Tahu-tahu sajalah Ain tu, kalau malam-malam dia call aku, mesti ajak gosip . Tanpa berfikir panjang, Sya pun mengangkat deringan telefon .

" Sya!! Tolong aku "pinta Ain dengan suara yang agak aneh . 
" Kau ni kenapa ??! apa yang boleh aku tolong ? " Cemas fikiran Sya .
" Kau kena pergi ke alamat rumah ni, nanti aku mesej, aku ada kejutan baek punya untuk kau " kata Ain kepada Sya dengan nada yang riang. Pelik perasaan Sya makin bertambah.

Tapi, bila di ingatkan Ain, ada surprise dia akan pergi ke sana juga . Bukan apa, harini hari lahirnya . Apabila sampai pada alamat yang dimesej oleh Ain tadi, perasaan Sya makin pelik . Tak kan nak sambut harijadi aku kat rumah gelap ni . Tapi mungkin jugalah, Ain and the gang, tutup lampu or apa-apa jelah .
Sya melangkah tanpa ragu-ragu . Akhirnya apabila dia menjejak kaki ke dalam rumah itu, dia lihat tiada sesiapa kecuali Fazwan sambil tersenyum nakal .

Apalagi, menurap naik darah ketakutan apabila pinggangnya di tarik lembut oleh Fazwan . Dia cuba melawan, tetapi itu mustahil . Faz seorang yang gagah, dia tidak boleh melawannya . Sya hanya mampu menangis dan berdoa . 

Apabila dirasuk hasutan syaitan, macam-macam boleh terjadi, Faz tidak berfikir panjang, dia mengikat Fisya dan memberinya ubat lali . Dalam beberapa minit, dia sudah mengangkat Sya ke atas katil . Tanpa berlengah, dia telah memuaskan nafsu jahatnya kepada Fisya yang sudahpun lali . Sungguhpun ubat lali dijangka bertahan sampai pagi, tetapi pelik pula .Sya meronta-ronta m'minta dilepaskan. Tetapi dia terlihat dia sudah berada di atas katil dan Faz telahpun tidur dengan nyenyaknya . Dia hanya mampu menangis dan tertidur ketakutan . 

Pagi menjelang, apakah nasib Sya ? Faz telahpun bangun . Kini dia mengikat Sya dengan ketat .
Sambil memegang pipi lembut Sya, dia berkata " Puas hati aku " . Alangkah terkejutnya Fazwan, bila Sya terjaga.

Sya hanya mampu berkata sambil teresak-esak '' Kau lelaki tak guna, apa kau dah buat pada Ain ? ''
'' Apa kau kesah tentang kawan kau tu ? sepatutnya kau caring pada diri kau, nanti perut kau buncit macam mana ? Aku tak nak bertanggungjawab ! '' Kata Faz dengan selamber .

Fisya hanya mampu menangis . "Kenapa lelaki sangat kejam ? aku benci lelaki ! Benci !! ".  
" Apppa yyangg aaaku papatut buat Faz ? Apa ! " Bentak Sya .
" Mana aku tahu, pepandai kau lah cari 'pak sanggup' Hahaha , aku nak ingatkan kau , sebelum perut kau besar, baik kau cari laki " Bisik Faz dan melepaskan pinggang Sya dan berlalu pergi .

Sya hanya mampu menangis, kerana tidak dapat menghalang lelaki yang dipuji nya dahulu ! Tetapi, apa aku harus buat ? Ya Allah, tunjukkan lah jalannya ya Allah . Apa jadi pula pada Ain ? Argh !! Aku benci hidup ni . Sanggup Ain berkomplot dengan Faz ! Tak guna punya kawan .

Dalam pada itu, mereka langsung tidak sedar ada flash-flash gambar telah diambil.

Bab ni pendek sikit . sorry , no idea . 
Esok akan diterbitkan Bab3 ya ^^ 


0 Comments:

Post a Comment

1# Harsh word not allowed
2# Support word , I say THANKS ^^

... Back to the blog?